Ta kobieta zrzuciła 45 kg dzięki 7 prostym sposobom. Wymarzona waga w zasięgu ręki!

Ta kobieta zrzuciła 45 kg dzięki 7 prostym sposobom. Wymarzona waga w zasięgu ręki!

Dodano: 
odchudzanie
odchudzanie / Źródło: Shutterstock /
Odchudzanie to wyzwanie. Amerykańska dietetyk Ilana Muhlstein wie, jak trudna, a jednak ostatecznie satysfakcjonująca może być ta droga – sama straciła aż 45 kg... i zrobiła to w zdrowy sposób. Jak?

Muhlstein w swojej książce „You Can Drop It!” opisała swoją historię, aby pomóc każdemu nauczyć się jej osobistego i sprawdzonego systemu zmniejszania masy ciała i utrzymania nowej, mniejszej wagi bez większych poświęceń. Sposób jest tak prosty, że z pewnością będzie podobać się każdemu. To nie jest żart ani reklama. To naprawdę działa. To wyjątkowe podejście do odchudzania stało się znane dzięki słynnemu programowi 2B Mindset. Pomógł już tysiącom ludzi schudnąć – niektórym nawet więcej niż 45 kg – a jednocześnie nie zmuszał osób, które z niego korzystały, aby głodowały lub nie spożywały ulubionego jedzenia.

Jak konkretnie możesz zrzucić aż 45 kg? Poniżej znajdziesz 7 prostych wskazówek, od czego zacząć i co robić.

Czytaj też:
Uporządkuj kuchnię, a osiągniesz sukces w odchudzaniu. W jaki sposób?

7 kroków do zrzucenia dużej wagi

1. Warzywa – na pierwszy plan
Jedynym sposobem na utrzymanie szczupłej sylwetki przez długi czas jest pokochanie warzyw. Są łatwe do przygotowania i poprawiają zdrowie jelit. Warzywa sprawiają, że czujesz się pełny i usatysfakcjonowany (i w dodatku zachowujesz zdrowie), więc jedz ich dużo w ciągu dnia. Możesz je wzbogacić o pyszne dodatki.

2. Naucz się spożywać białko
Białko pozwala na długo zachować sytość, a jednocześnie pomaga budować mięśnie.

3. Nie bój się węglowodanów
Tak, możesz jeść węglowodany! Zwłaszcza te, które dodatkowo są źródłem błonnika. One trawią się dłużej niż inne węglowodany, a dzięki temu zapewniając dawkę energii, która będz. Więc co uważa się za ten rodzaj węglowodanów? Chleby pełnoziarniste, tortille, gofry, mrożone owoce i owoce w pełnej, świeżej postaci. Złe węglowodany (białe pieczywo i makarony, krakersy, wypieki, słodycze i czekoladki, głęboko smażone potrawy, lody, alkohol) powodują nagły wzrost poziomu cukru we krwi, co prowadzi do problemów. Spożywaj je odpowiedzialnie.

4. Pij dużo wody
Woda zapewnia ci uczucie pełności, dzięki czemu możesz dokonywać lepszych wyborów żywieniowych w ciągu dnia. Powinieneś pić co najmniej 8 szklanek wody dziennie, a już. szczególności szklankę wody przed każdym posiłkiem (nawet przed poranną filiżanką kawy!). Wkrótce zobaczysz, że im więcej pijesz wody, tym więcej możesz schudnąć.

5. Korzystaj z odpowiednich dodatków
Ich rola jest jasna: właściwe dodatki mogą nie być głównym elementem w drodze do idealnej sylwetki, ale z pewnością sprawiają, że ta droga jest o wiele przyjemniejsza. Pełnią funkcję pomocniczą – to znaczy sprawiają, że twoje posiłki są smaczne. Zamieniają coś, co może być nijakie, w coś, co jest po prostu niesamowite. Śmiało dodaj określone tłuszcze, cukry, przyprawy, przyprawy i dodatki, aby ulepszyć swoje posiłki.

6. Ściśle monitoruj to, co jesz
Takie monitorowanie jest niezwykle ważne. Wykorzystaj w tym celu odpowiednie aplikacje, które pokażą ci bardzo obrazowo, co ci odpowiada, a co nie. Każdego dnia będziesz mógł zapisać, co jesz i pijesz. Im więcej szczegółów podasz, tym więcej informacji uzyskasz. Waga też jest twoim przyjacielem! Wiemy, że możesz jej nienawidzić lub z jakiejś przyczyny kazano ci jej unikać, ale wkrótce zobaczysz, że pomaga ci ona dowiedzieć się, co pomaga twojemu ciału zrzucić wagę, a co nie. Wchodź na wagę każdego ranka, bez ubrania, po skorzystaniu z toalety, zanim coś zjesz lub wypijesz.

7. Porzuć wszelkie wymówki
Wymówki nie są twoim przyjacielem, więc dlaczego tak często je wymyślamy? Z pewnością dzieje się to wtedy, gdy jesteśmy sfrustrowani: mamy wtedy wrażenie, że dobrze się odżywiamy, ale nie tracimy na wadze. Frustracja prowadzi do automatycznego podkopania i zniweczenia swoich dotychczasowych wysiłków. Podobnie jest z przekonaniem, że nie jesteś tego wart – ale, przeciwnie, jesteś tego wart. Zawsze jesteś tego wart. Kluczem do powstrzymania takich sabotujących działań jest zrozumienie, jak niewiele dzieli twardą dyscyplinę od nagłego poddania się. Ważne jest, aby walczyć ze swoimi słabościami, co pozwoli pokonać stare nawyki.
Czytaj też:
Jak poprawić metabolizm? Oto 10 sekretów, które mogą pomóc
Czytaj też:
BMI: jak je obliczyć i czy jego wyniki są wiarygodne?

Źródło: eatthis.com

Czytaj także